Artistja avangardë japoneze dhe instalacionet e pafundësisë

Shfaqja e artistes japonezë, Yayoi Kusama, “Natyra Kozmike” është
çelur këtë pranverë në Kopshtin Botanik të Nju Jorkut, pas vonesave të
konsiderueshme të shkaktuara nga Covid 19. Ekspozita në natyrë do të
shfaqë instalimin e saj të parë me pjesëmarrje, si dhe një dhomë krejt
të re të ‘pafundësisë’.

Vepra të tjera të dukshme të artit përfshijnë Dhoma e Mbarimit
(2002), në të cilën vizitorët janë të ftuar të zbulojnë një dhomë të
bardhë me ngjitësa shumëngjyrësh polka, kungull (1994), një skulpturë e
madhe e kungujve e vendosur në ishullin japonez të Naoshima, dhe
Shpërthim anatomik seri ( 1968).  

Kufizimet për shkak të pandemisë ka të ngjarë të ndikojnë në numrin e
njerëzve pjesëmarrës, pasi në të kaluarën interesi I lartë për artisten
bashkëkohore ka çuar në radhë me orë të zgjatura. Ekspozitat e saj në
vende të ndryshme të botës numërojnë miliona vizitorë.

“Menaxhimi i dendësisë brenda kopshtit ka qenë prioritet,” tha një
zëdhënës. “Biletat do të kufizohen në jo më shumë se 33% kapacitet për
vendet e jashtme, dhe jo më shumë se 25% kapacitet për vendet e
mbyllura.”

Artistja avangardë, fituese e shumë çmimve, Kusama kondiderohet një
figurë me ndikim në skenën e artit të pasluftës në New York, ku
organizoi instalacione provokuese dhe ekspozoi vepra të tilla si “Net
Infinity”, piktura haluçinante me pika. Që nga kthimi i saj në Japoni në
vitet 1970, puna e Kusama ka vazhduar t’i pëlqejë imagjinatës dhe
shqisave, duke përfshirë instalacione marramendëse, skulptura publike
dhe pikturat “Dots Obsessions”.